פוליקוליטיס דלקת בזקיקי השיער

פוליקוליטיס – דלקת בזקיקי השיער

 

תמיד תשאר שערה סוררת, תמיד יצוץ פצעון מכאיב.

איך מתגברים על הבעיה ואיך מטפלים בדלקת הנוצרת?

פוליקוליטיס או דלקת בזקיק השערה הוא הצטברות של מוגלה באיזור זקיק השערה המופיע באיזורים שונים של הגוף בכל מקום בו צומח שיער.
הגורמים לדלקת בזקיק השערה הם זיהום חיידקי, זיהום ויראלי או גורמים אחרים כגון צמיחה של שערה חזרה לכיוון העור, טראומה לזקיק השערה כתוצאה מהסרת שיער, או בגדים היוצרים שפשוף וגירוי על העור.

התסמינים הם גרד, אדמומיות, אבצסים מוגלתיים בזקיק השערה וכל אלה עלולים לגרום להרס של זקיק השערה הנגוע, לצלקות ואף לשינויים בפיגמנטציה של העור באזורים המודלקים.
הטיפול הרפואי משתנה בהתאם לחומרת המצב ונע בין טיפול באנטיביוטיקה או בסטרואידים לבין טיפול מקומי במשחות אנטיביוטיות למריחה על העור.


לטפל בבעיה מהשורש

 

הטיפול ההומאופתי: מבוסס על ההבנה כי פוליקוליטיס הוא רק ביטוי חיצוני לחוסר איזון עמוק ופנימי יותר. באבחון מקיף ומעמיק מתחקים אחרי התהליכים הפנימיים והעמוקים ביותר אצל האדם, תוך התייחסות למאפייניו ולמצב בו הוא נמצא וכן לבעיות נוספות אצל המטופל (באם הן קיימות) בסיומו של האבחון מותאמת לאדם באופן אישי התרופה הומאופתית אשר תרפא במהירות את הפצעונים ואת המוגלה שהצטברה כתוצאה מהזיהום.
שילוב צמחי המרפא: עיקר הטיפול הצמחי הפנימי במטופלים הסובלים מפוליקוליטיס נעשה ע"י שימוש בצמחי מרפא נוגדי זיהום ונוגדי דלקת.  צמחי המרפא מסייעים גם בסילוק רעלים דרך השפעה על כל מערכות הפינוי וההפרשה של הגוף. הטיפול בצמחי מרפא נבנה על פי מצבו של המטופל ובהתאם לתשאול מעמיק ולתוצאות בדיקות מעבדה.

 

 

יתרונות הטיפול ההומאופתי משולב צמחי מרפא בפוליקוליטיס?

 

  1. הטיפול המשולב הוא טבעי לחלוטין, עדין וללא תופעות לוואי
  2. הטיפול המשולב מטפל בכל בעיה ומתאים לכל גיל
  3. הטיפול המשולב מאפשר לגעת בשורש הבעיה
  4. התרופה ההומאופתית וצמחי המרפא מותאמים באופן אישי לכל אדם ואדם, בהתאם למאפייני ולמצב בו הוא נמצא
  5. הטיפול המשולב אינו מכיל סטרואידים, או חומרים כימיים אחרים
  6.  בעזרת הטיפול המשולב  הבעיה תבוא לידי ריפוי והעור יחלים במהירות
  7. ניתן לשלב את הטיפול עם כל טיפול אחר

 

המרכז לבעיות עור

 

במרכז לטיפול בבעיות עור תמצאו פתרון טבעי לבעיית העור שלכם!

 

כשאנחנו או ילדנו סובלים מבעיה כלשהי, אנו פונים תחילה לרפואה הקונבנציונאלית ומנסים את הפתרון המוצע לנו. לרוב, כשהתרופות או הטיפולים לא עוזרים, רק אז אנו נוטים לחפש פתרונות במקומות אחרים. כך גם בבעיות עור, תחום המסב לנו סבל רב ואי נוחות ומשפיעות על מצבנו הנפשי.

אנחנו מנסים למרוח משחות, טבעיות ורפואיות, תרופות שונות וטיפולים קוסמטיים ולא תמיד מצליחים לפתור את הבעיה. פעמים רבות אנחנו נאלצים ללמוד לחיות עם אתה ולעתים היא מנהלת את חיינו.

 

אפשר לסיים עם הסבל הזה כבר עכשיו

 

במרכז לטיפול בבעיות עור אני מטפלת שני עשורים בכל בעיות העור בעזרת הומאופתיה קלאסית וצמחי מרפא. ההבנה כי לגוף יש את היכולת להתגבר בעצמו על מחלות שונות – הוא הבסיס לטיפול.
מערכת החיסון, שתפקידה להגן על הגוף, נחלשת, מופיעות פגיעות ברבדים שונים: פיזיים ונפשיים ומתפתחת מחלה.
המחלה היא רק ביטוי חיצוני לחוסר איזון פנימי ועמוק יותר.
בטיפול אני מתחקה אחר התהליכים הפנימיים ביותר אצל האדם, תוך התייחסות לאפיון מלא של מצבו הפיזי, הנפשי והרגשי ולמכלול בעיותיו במישורים הללו.

בסיום האבחון מותאמת לאדם באופן אישי תרופה הומאופתית וצמחי המרפא.
מטרת הטיפול היא לחזק את המערכת החיסונית ולהחזירה לפעילות תקינה ובכך לאפשר לגוף לבצע תהליכי ריפוי בעצמו ולהתגבר על מחלות לאורך זמן.

 

אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר על מנת למנוע מעצמכם או מילדכם סבל מיותר.

 

צור קשר

המלצות

אודות

שמי כרמית ברלין נשואה ואמא ללירון, שיר וטל. הומאופתית קלאסית והרבליסטית קלינית.
משנת 2000 מנהלת מרפאה פרטית ואת "המרכז ההומאופתי לבעיות עור".
במהלך השנים טופלו במרפאתי תינוקות, ילדים ומבוגרים רבים, הסובלים מבעיות עור ובעיות עור משניות למחלות אוטואימוניות ואחרות. פיתחתי דרך טיפול עדינה ומיוחדת המותאמת באופן אישי למטופל תוך מתן עדיפות להטבה הדרגתית ומניעת החמרות. כל זאת, במטרה לשפר את מצבו של המטופל עד לריפוי מלא במידת הניתן.