תת פעילות של בלוטת התריס

טיפול בצמחי מרפא לבעיה בבלוטת התריס

 

תת פעילות בלוטת התריס או היפותירואידזם בכמה מילים

 

בלוטת התריס (או בשמה האחר בלוטת המגן) היא בלוטה אנדוקרינית הממוקמת בקדמת הצוואר ותפקידה לייצר הורמונים.
תת פעילות של בלוטת התריס זה מצב שבו הבלוטה לא מייצרת כמות מספקת של הורמוני תריס כתוצאה מכך יש האטה בחילוף החומרים במערכות שונות בגוף

 

לחזור לאיזון – הטיפול בצמחי מרפא

הטיפול מבוסס פורמולה של צמחי מרפא, המורכבת עבור כל בהתאם לבעיה ובהתחשב במכלול בעיותיו האחרות. הפורמולה מורכבת מצמחים בטוחים המותרים לשימוש שתפקידם לאזן ולשפר את תפקוד הבלוטה ואת ייצורם של הורמוני בלוטת התריס והפרשתם.

תחת הטיפול בצמחי מרפא ניתן לאזן את תפקוד הבלוטה באופן שימנע טיפול תרופתי, תחת מעקב רפואי ובדיקות דם.

 

אני מזמינה אותך לצור עמי קשר ולקבל ייעוץ בנושא. רבים כבר ניסו בהצלחה רבה.

 

סיפור ההצלחה של חוה

 

כשחוה (בת 51) צלצלה אלי לראשונה לברר פרטים על הטיפול שלי, היא נשמעה מיואשת.
בשנה האחרונה היא מרגישה שמשהו עובר עליה אבל לא יודעת לשים את האצבע מה. היא סובלת מעצירויות ועלייה במשקל שאותו מתקשה להוריד למרות דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. עייפות גדולה, קשיי ריכוז ומצב רוח מדוכדך. חשבה שהסיבה לכל התלונות הוא המחזור שהפסיק שנה קודם והביא אתו שינויים הורמונליים. חוה התלוננה בפני גם על נשירת שיער וכאבי מפרקים.
ראשית שלחתי את חווה לרופא המשפחה לקבל הפנייה לבדיקות דם.
בבדיקות הדם של חוה אבחנו שיש לה תת פעילות של בלוטת התריס. הרופא הציע להתחיל טיפול ביוטירקס (תחליף סינתטי להורמון תירוקסין) אבל חווה רצתה לנסות קודם טיפול אחר וביקשה את אישורו של הרופא להמתין מעט עם הטיפול שלו. התאמתי עבור חווה פורמולת צמחי מרפא המורכבת מצמחים שתפקידם לאזן את הבלוטה ולשפר את תפקודה.
כחודש לאחר שנטלה צמחי מרפא היא ניגשה לבצע בדיקות דם בהן נצפה שיפור משמעותי בתפקודי בלוטת המגן, דבר שאיפשר את המשך הטיפול בצמחי המרפא תחת מעקב בדיקות דם. לאחר כחודשיים תפקודי הבלוטה חזרו לטווח הנורמה. חווה החלה לחוש בשיפור בצורה הדרגתית  במצב הרוח והיא הצליחה לרדת במשקל.

צור קשר

המלצות

אודות

שמי כרמית ברלין נשואה ואמא ללירון, שיר וטל. הומאופתית קלאסית והרבליסטית קלינית.
משנת 2000 מנהלת מרפאה פרטית ואת "המרכז ההומאופתי לבעיות עור".
במהלך השנים טופלו במרפאתי תינוקות, ילדים ומבוגרים רבים, הסובלים מבעיות עור ובעיות עור משניות למחלות אוטואימוניות ואחרות. פיתחתי דרך טיפול עדינה ומיוחדת המותאמת באופן אישי למטופל תוך מתן עדיפות להטבה הדרגתית ומניעת החמרות. כל זאת, במטרה לשפר את מצבו של המטופל עד לריפוי מלא במידת הניתן.