תופעות גיל המעבר

סובלת מתופעות גיל המעבר?

אחת ההתמודדויות שמביאה עמה הפסקת המחזור היא ההבנה שאנחנו לא צעירות יותר. שלב זה פוגש אותנו במחצית חיינו הבוגרים ובשיא נשיותנו, אך כשאנחנו מסתכלות במראה וחוות את השינויים במבנה הגוף, רובנו לא אוהבות את מה שמשתקף דרכה.

 

זו עלולה להיות תקופה לא נעימה. נשים רבות חוות מנעד רחב של סימפטומים שונים הנובעים מהשינויים ההורמונליים המתרחשים בגופן. שינויים באופי המחזור החודשי ובכמות הדימום. גלי חום והזעות ליליות. קשיי שינה, זיהומים חוזרים במערכת השתן, עלייה במשקל ותחושת נפיחות, יובש וגינלי, ירידה בחשק המיני, כאבים במפרקים, נשירת שיער ושינויים במצב הרוח שבאים לידי ביטוי בעצבנות ודכדוך ועד לנטייה למחלות לב, מחלות כלי דם ושינויים במבנה הגוף. כל אלה הם רק חלק מהתופעות אותן עשויה אישה לחוות בשלב של הפסקת המחזור. תופעות אלו שעלולות להופיע בתדירות ובעוצמה גבוהה עשויות להפריע לשגרת החיים ולהשפיע על התפקוד היום יומי.

על אף האמור חשוב לזכור כי גיל המעבר הוא שלב טבעי בחיים, שיחלוף עם הזמן כמו גיל ההתבגרות שחווינו בנעורינו. עלינו להסתגל אליו.. להכיל אותו ולקבלו בהבנה ובאהבה.

 

הטיפול המשולב טיפול הומאופתי משולב בטיפול בצמחי מרפא


הטיפול ההומאופתי: מבוסס על ההבנה כי התופעות שנשים בגיל המעבר חוות, הן רק ביטוי חיצוני לחוסר איזון עמוק ופנימי יותר. באבחון מקיף ומעמיק מתחקים אחרי התהליכים הפנימיים והעמוקים ביותר אצל האדם, תוך התייחסות למאפייניו ולמצב בו הוא נמצא וכן לבעיות נוספות אצל המטופל (באם הן קיימות) בסיומו של האבחון מותאמת לאדם באופן אישי התרופה הומאופתית אשר תתמוך במצב הפיזי והרגשי שנוצר ותחזיר את האיזון הטבעי לגוף.

צמחי המרפא: עיקר הטיפול בתופעות גיל המעבר בעזרת צמחי מרפא תפקידו להקל על התסמינים ולשפר את איכות החיים לאזן הורמונלית להפחית את גלי החום, להרגיע ועוד.

כילדה, אני זוכרת שיחות בין אמי לסבתי סביב נושא גיל המעבר וגיל הבלות, במטבח על כוס תה ועוגיות.

לא הבנתי אז מילה ממה שנאמר אבל מוכרחה לציין שהאווירה סביב השיחה הזו הייתה לא נעימה וצרבה בי את התחושה שמשהו לא טוב קורה… לאן עוברים שאלתי את עצמי? ומה הכוונה שמתבלים?

שנים עברו, היום אני מטפלת בנשים בגילאים האלה. נשים רבות שקיבלו ממני את התמיכה הנכונה במקביל לטיפול משולב של פורמולות צמחים שהתאמתי עבורן בשילוב טיפול הומאופתי שנבחר עבורן באופן אישי, חוו שיפור משמעותי בתסמינים השונים מה שאפשר להן לעבור את התקופה הזו בצורה קלה ומכילה הרבה יותר.

 

גיל המעבר אינו מחלה ובעזרת טיפול מתאים תוכלי להרגיש במיטבך.

צור קשר

המלצות

אודות

שמי כרמית ברלין נשואה ואמא ללירון, שיר וטל. הומאופתית קלאסית והרבליסטית קלינית.
משנת 2000 מנהלת מרפאה פרטית ואת "המרכז ההומאופתי לבעיות עור".
במהלך השנים טופלו במרפאתי תינוקות, ילדים ומבוגרים רבים, הסובלים מבעיות עור ובעיות עור משניות למחלות אוטואימוניות ואחרות. פיתחתי דרך טיפול עדינה ומיוחדת המותאמת באופן אישי למטופל תוך מתן עדיפות להטבה הדרגתית ומניעת החמרות. כל זאת, במטרה לשפר את מצבו של המטופל עד לריפוי מלא במידת הניתן.